Pedagógiai hitvallásunk mottója:
	
	 „Az iskola 
	dolga, hogy megtaníttassa velünk, hogyan kell tanulni, hogy felkeltse a 
	tudás iránti étvágyunkat, hogy megtanítson bennünket a jól végzett munka 
	örömére és az alkotás izgalmára, hogy megtanítson szeretni, amit csinálunk, 
	és hogy segítsen megtalálni azt, amit szeretünk csinálni.” 
	
	                                                                                                  
	                                                          
	/Szent-Györgyi Albert/  
	 
	Célmeghatározásunk: 
	 
	
	 Fontosnak 
	tartjuk az iskolai nevelő-oktató munka hatékonyságának növelését, a tanulók 
	készségeinek kibontakoztatását, képességeinek folyamatos fejlesztését, a 
	szilárd erkölcsi normarendszer kialakítását. Ismeret és tudás, érték és 
	mérték, lelkiismeret és szeretet legyen diákjaink belső iránytűje. 
	  
	Olyan 
	alapműveltséget-képzettséget nyújtó oktatásra- nevelésre törekszünk, amely: 
	  
	
	Ø 
	megtanítja tanulóit tanulni, felkészít az egész életen át 
	tartó tanulásra,  
	
	Ø 
	kompetenciafejlesztésre, tevékenykedtetésre épít, 
	
	Ø 
	differenciált képességeket kibontakoztató és a 
	tehetségfejlesztő programokat, módszereket használ, 
	
	Ø 
	kooperatív technikák, 
	projektek alkalmazásával tudja a 
	tanítási folyamatot megújítani, 
	
	Ø 
	környezettudatos 
	gondolkodásra nevel, 
	
	Ø 
	kialakítja a gyermekekben az 
	egészséges életmód iránti igényt, 
	
	Ø 
	felkészíti a továbbtanulásra 
	diákjait, segíti a sikeres pályaválasztásban, 
	
	Ø 
	biztosítja a tanulók 
	esélyegyenlőségét, csökkenti az indulási hátrányokat, 
	
	Ø 
	a mozgás, a sport a tanulók 
	életének szerves része, 
	
	Ø 
	támogatja a tanulók zenei 
	képességének fejlesztését, 
	
	Ø 
	fontosnak tartja az iskola 
	eddigi eredményeinek megőrzését, értékeinek és hagyományaink megtartását, 
	
	Ø 
	az iskolai közösségépítésen 
	keresztül a szabadidős tevékenységek hasznos kitöltését is megszervezi, 
	
	Ø 
	támogatja a nagy 
	szakmai tudással rendelkező, emberi értékekre igényes pedagógusok 
	továbbképzését, 
	
	Ø 
	támaszkodik a szülők 
	együttműködésére az iskola céljainak elérésében. 
	 A 
	megújuló iskolában a régi és az új értékek, az állandóság és a változás 
	legyenek egyensúlyban.  
	A minőségi nevelés és oktatás továbbvitele, az értékek megőrzése és a 
	versenyképesség megteremtése a cél. 
	
	Az iskola arculata az angol, testnevelés 
	és környezeti nevelés /ÖKO/ címszavaknál megismerhető. 
	
	  
	
	Budapest, 2020. 09. 01.        
	                                                 
	Iskolavezetés és nevelőtestület 
	
	  
	   |